Valstybinėse įstaigose teikiamoms paslaugoms dažnai nėra alternatyvų, todėl pasitaiko, kad jose dirbantys asmenys nėra labai paslaugūs besilankantiems interesantams. Dažnos situacijos, kai interesantai priverčiami jaustis menkaverčiais, lyginant su paslaugas teikiančiais darbuotojais. Valstybinėse įstaigose dirbantys darbuotojai ne tik atlieka tiesiogines savo pareigas, bet ir reprezentuoja atstovaujamą įstaigą, bei visą valstybę. Labai svarbu, kad žmones aptarnaujantys bei su jais bendraujantys asmenys būtų visapusiškai paslaugūs ir malonūs daug daugiau, negu yra būtina suteikti konkrečią paslaugą. Siūlau Lietuvai sukurti ir įgyvendinti paskatinimų ir nuobaudų sistemą įtakojančią visus valstybinėse įstaigose dirbančius asmenis, kuri skatintų valstybinėse įstaigose dirbančius asmenis būti paslaugiems interesantų atžvilgiu. Tikslas, kad šios Lietuvą reprezentuojančios ir jos gyventojams tarnaujančios įstaigos teiktų be konkurencijos aukščiausią aptarnavimo kultūrą visame regione.