4-oji pramonės revoliucija – jau beldžiasi į duris. Daiktai, kurie „bendrauja per atstumą“ , išmanieji namai, automatizuotos gamybos sistemos ir suasmeninti IT produktai per artimiausią dešimtmetį taps ekonomikos pokyčių priežastimi. Turėdama vieną iš sparčiausių internetų pasaulyje ir daug gabių jaunų žmonių Lietuva galėtų tapti ateities lydere. Ko trūksta? Žmonių, kurie turėtų gebėjimą analizuoti didelius duomenų kiekius ir panaudoti tuos duomenis naujiems, į vartotojus orientuotiems produktams kurti. Mano idėja Lietuvai, LR Vyriausybei ir verslui – skatinti studentus rinktis studijų programas ruošiančias „Big data“ analitikus ir UX tyrėjus, o kuriant e-paslaugas daug daugiau investuoti į UX (vartotojų patirties) tyrimus, duomenų analizę ir gautų rezultatų panaudojimą kuriant kokybiškas, lengvai išmokstamas, vartotojų poreikių tyrimais pagrįstas bei tarptautiniu lygiu pripažįstamas e- paslaugas.